måndag 30 juli 2012

Ingående var det här ja. Tråkigt tycker jag.

Go kväll på er !
Ja idag har jag haft att göra, eller tagit mej att göra (kan man säga så?)
I morse gick jag & Älva till lekplatsen och hade lajbans en timme, sen styrde jag cykeln mot stan med mamma så Älva & Jonas kunde lattja med varann. 
Mamma som tycker det är kul att köpa saker till andra bidrog med en ännu trångare garderob för Älva ;) 
Sen fick jag ett ryck när jag kom hem och tvättade, dammsög & moppa till o med golven.
Vad en dag med bakfylla från helvetet kan göra med en :P
Linn, Sebbe & Elis kom på kaffe... även Jonas mamma.
Ja detta blev ju ganska ingående på vad jag har haft för mej idag. Haha, det var inte riktigt meningen. Tycker själv att det är astråkigt att läsa om sånt.
Men men.

Nu är tacosen i magen och ett avsnitt True blood väntar.
Lite nagellack kanske jag borde kladda på med.

Finaste, underbaraste unge. 
Vad jag älskar dej 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar