onsdag 25 juli 2012

Remiss på vift.

Hur hittar man en oanvänd remiss ? 
Skulle operera bort mina mandlar för nåt år sen, men så blev jag ju gravid och de ville inte söva för tidigt i graviditeten. Hur som helst så blev operationen inställd och jag skulle höra av mej när jag vill få den gjort.
Saken är bara nu att jag kommer ju inte ens ihåg vart jag skulle göra det.
Var i en stad jag inte "känner" för det var kortare kötid där.
Kan man kanske ringa "mitt" sjukhus och få en ny ? 
De måste ju kunna se att jag har en... nånstans.
Ja anledningen till detta ryck är att jag legat vaken halva natten med ont i halsen och svullna mandlar.
Börjar bli lite trött på den skiten nu så nu är det dags att de försvinner en gång för alla.
Dages i-landsproblem alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar