onsdag 11 juli 2012

Skitunge !

Det blev en riktigt mysig förmiddag efter ett mess från Linn som undrade om vi ville testa en ny lekplats med henne och Elis.
Eftersom jag vaknade med både huvudvärk & förkylning idag kändes det ganska smart att hoppa styrketräningen. Får skjutas upp till imon.
Tog en cykeltur till lekplatsen och lät barnen undersöka.
Blev kvar där ett bra tag. 
Kul.
Mindre kul var de menlösa ungarna som var där.
Ja ni får ursäkta men är du 5 år och kastar sand på en 1-åring så har jag inte mycket för dej !
Skitunge !! 
Speciellt när man själv får säga till han för hans mamma sitter 6 meter ifrån och viskar - man får inte kasta sand.



Väl hemma igen kom mamma med en liten present, en till inflyttningspresent som hon kallar allt man får nu för tiden, en skottkärra :)
Ja främst vill jag ha en för den ska kyla alkoholen på lördag när vi ska ha fest men sen gör den nog sitt när man ändå har hus och stor trädgård.
Tack snälla mamma. 

Nu ska jag vila i soffan. Har inte riktigt tid eller lust att bli sjuk nu.
Så imon är jag inte snorig längre och huvudet mår asbäst med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar