måndag 16 juli 2012

Lite svårt att släppa.

Hej måndag !

Jonas har stuckit iväg på morgonsurf så då får vi mysa själva här hemma.
Eller ja, Älva är ju inte så mycket för att mysa men jag intalar mej att det är det vi gör.
Idag finns inga planer.. då blir jag rastlös.
Vad annars ?!
Vädret suger ju röv så finns inte så många alternativ kanske.
En sväng till stan ? Var ett tag sen.
Öva på namnteckningen ? Haha.
Oj vad det kommer ta tid.
Packade precis ner lite saker jag ska skicka och som avsändare skriver jag såklart Lina Johansson.
Ja jag har ju hetat det i 28 år så det blir svårt att släppa.
Jonas tyckte oxå det är skumt - "Vi har ju aldrig haft en Lina Eckerström i familjen innan så det känns ju konstigt" säger han. Haha.
Jaja, vi har ju (förhoppningsvis) ett helt liv på oss att vänja oss så det ska väl gå bra.



På återseende ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar