söndag 15 juli 2012

Hoppas ni förstår.

Ja ett drygt dygn har man testat på livet som gift nu då.
Ja jag känner då ingen skillnad. 
Jag ser precis likadan ut, mår precis som innan och älskar Jonas precis lika mycket som igår.
Tur att inget har försämrats iallafall.
Jag är för övrigt precis lika förkyld som innan med, enda skillnaden är att jag dragit på mej en helvetes hosta med.
Ja hostan är nog enda skillnaden i livet som ogift/gift ;)

Skämt o sido.

Vill först o främst tack er som var med igår och gjorde dagen helt perfekt.
Till er som inte var med.. det kommer bli fest.. senare, när vi har pengar till det ;)
Många kanske känner sej lite besvikna på att de inte var bjudna men i ärlighetens namn så ville vi bara ha nåt litet. Tanken var från början att gå till stadshuset bara jag & Jonas.
Men jag ville ha med mamma & Jonas ville ha med sina föräldrar.
Så nu när vi ändå tänkt tacka vår familj/vänner med en liten fest för hjälpen med flytten och allt därtill så tyckte vi att vi kunde lika väl passa på att gifta oss då.. 
För då är garanterat mamma & Jonas föräldrar med.
Så ni som inte fick vara med, det var verkligen inget personligt.
Vi ville helt enkelt inte göra en stor grej av det.
Hoppas ni förstår.

Nu tänker jag åka och köpa godis.. Det är jag värd.
Imon, eller ja så fort jag är frisk igen är det nya härliga tag. 
Jag längtar efter en löprunda.

Ha en fin kväll folk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar