lördag 14 juli 2012

Positiva klubben här.

Ja man ska väl inte klaga men 05.15 var väl inte tiden jag hade hoppats på att vakna idag.
Men tji fick jag, Skrollan hade andra planer.
Så nu låter vi Jonas sova och så lägger jag mej när han går upp.
Ska jag orka med vår fest ikväll så behöver jag nog nån timme till.
Speciellt med tanke på att Älva säkert komma vakna samma tid imon.
Yeay.
Jaja, det blir morgondagens problem det.
Nu ligger hon utslagen i soffan.
Ja än har hon inte lärt sej 1+1, att ska man tvunget upp innan tuppen så blir man astrött.
Sooov istället och var pigg och glad.
Men nej...



Idag hoppas vi att vi har vädergudarna på vår sida.
Har man asmycket grillmat att just grilla ställer det till lite problem ifall det ösregnar och blåser storm som vår kära västkust har en tendens att göra.
Men skit samma, det blir säkert asbäst :)
Positiva klubben här !



1 kommentar:

  1. Min lillfis väckte mej 5,30 men jag är van för det är alltid innan 6 i detta hus ;) Fördel är att man oftast hinner göra mkt om man har mkt att göra :)

    SvaraRadera