söndag 25 mars 2012

27 april, ja tack !

Nu har vi kommit hem.. Eller ja det var en stund sen men Skrollan har fått välling och nattats.
Har haft en supersöndag hos mamma. 
De har satt upp en gunga till Älva i trädgården så ni kan ju bara gissa vad hon har gjort halva dagen. Såå kul. Sen har hon stapplat sej fram på gräsmattan. Hon insåg ganska snabbt att det inte alls var lika lätt att gå på en knölig gräsmatta som på platt golv.
Jäkligt frustrerad var den lilla damen när hon inte kom fram lika snabbt som hon brukar utan mest snubblade omkring. 
Men snart har hon en egen trädgård att öva i :) 
När solen är framme längtar man ju ännu mer efter huset. 
AAAAHHH låt det bli den 27 april nu tack !


Har ju glömt berätta om mammas 50-årspresent som det var sånt hemlighetsmakeri med eftersom hon läser denna bloggen. 
Men det var iallafall denna asfina "tavla" från http://www.nindigosrum.se/


Givetvis blev hon jätteglad och började lipa när hon fick den, inga konstigheter där.
Det hade jag nog med gjort om jag skulle få en nån gång i framtiden. 
Hur som helst, jag bara älskar den. Den säger det mesta tycker jag. Jag fick även bestämma vad som skulle stå så det är ju inte bara massa hitte på ;)
Så har du som jag världens underbaraste mamma så kan du ju alltid överraska henne med en sån här om fantasin tryter. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar