fredag 30 mars 2012

Man MÅSTE ju... Eller ?

Även om man inte har pengar till det så kan man ju INTE låta bli att köpa saker man hittar till ett otroligt bra pris... eller ?!? 
Vi har ju dubbelsängstäcke här hemma och det innebär att påslakan alltid är så jäkla dyra och att jag typ aldrig har lust att slänga pengar på nya. 
Och man behöver förnya sin sängklädes garderob ibland med. 
Hittar man då ett påslakan set som tidigare kostat 699kr och som dom säljer ut för 199kr på HM så MÅSTE man köpa.. eller hur ??!!
Och givetvis måste man köpa 2 örngott extra som oxå är på rea.. visst är det så ?? 
Se så, hjälp mej att få bort mitt dåliga samvete över att jag köpt saker för pengar som istället borde gå till huset. MEN jag har faktiskt lagt undan "massa" pengar denna månad trots min sketna mammapenning. 




Sen går det ju alltid att googla rabattkoder och vips så hittar man 50kr i rabatt. 
Tack internet, google och allt det där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar