lördag 10 mars 2012

G som i Gina

Ja då var melodifestivalen äntligen slut.. Visst nu det är en "tradition" för vår familj... tror jag iallafall men saknar den gamla goda tiden då det var en melodifestival istället för 13 deltävlingar och 5 andra chansen. 
Trodde som säkert så många andra att Loreen skulle vinna, och Loreen vann.
Men den som vart bäst denna kväll.. och alla andra kvällar med är ju Gina. 
Where have you been all my life.
Fastnade inte aärskilt mycket för henne under musikhjälpen men nu är jag helt betuttad. Love her !
Vill gärna bli hennes vän känner jag ;) 


Klart bäst !


Semestern närmar sej och jag vill bara få resan dit gjord. Oroar mej hela tiden hur det ska gå med Älva på vägen dit. Hon är ju som sagt ganska aktiv och kan inte sova på andra ställen än i sängen... så det ska bli jäkligt intressant. Bara hon är glad så är det lugnt, men blir hon övertrött och grinig lär det inte bara vara jag som tycker det är jobbigt.
Nåväl, snart är det dags och vi lär ju märka hur det går.
Undra om vi har internet på hotellrummet ? I och för sej kan det ju inte skada att vara utan internet en vecka.. var nog många år sen det hände sist. 

Ni får sova asbra ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar