tisdag 6 mars 2012

Färdigkalasad och halvdöd !

Färdigkalasad för denna gången.. Älva vart så trött att hon inte visste om hon skulle skratta eller gråta... Stackars liten. 
Får se om vi kanske skippar lek & dans imon och bara myser här hemma. 
Har vart alldeles för mycket ståhej det senaste för henne.


Att åka nya vagnen gick toppen, inte behöver vi "träna" på det inte. Lite läskigt att sitta framåt och inte se mamma men oj vad spännande.. Tuuur att det fanns en "lucka" på sufletten dock så jag hela tiden såg henne. Sånt får jag ångest av.. när Älva sitter vänd framåt och jag inte ser henne, haha. Känslig ?? ;)


Mammas present har fortfarande inte dykt upp :/ Tillverkaren vart mycket ledsen för detta... ja o jag med så hon skulle skicka en ny imon. Tack snälla söta :)
Så mamma fick snällt nöja sej med biljetter till KENT i sommar så länge :) Och alla andra miljoner saker hon fick av de andra folket.


Nu ska jag dricka en öl och slappa i soffan, mmm livet är gött.
Imon blir en lite jobbig dag men det behöver vi inte tänka på förrän då.
Tjo hej !



1 kommentar:

  1. Ja gör de =)

    Åhh ja, jag kommer oxå ihåg första gången som min flicka satt åt "rätt" håll i vagnen. an var ju så nojjig. Medans hon tyckte de var skoj =)
    Hade oxå sufflet med kikhål =) bra de dära =)

    Kram

    SvaraRadera