torsdag 1 mars 2012

Sömn gör en till en trevligare människa.

God morgon godingar... och ni lite mindre goda :P 
Andra natten med söööömn vilket helt plötsligt gör en till en mycket trevligare och gladare människa :) 
Trots att det är as grått och kommer börja regna vilken sekund som helst (tror jag) så ser jag fram emot att ut och cykla med Skrollan idag. Vart det bär av vet jag inte. 
Kanske ska springa en snabbis till stan iallafall och kolla lite mer skor till Älva. Team Sportia har 50-80% rea så kanske man hittar nåt där ?


Är så fint med all "luft" ovanför oss.. haha. Skyller på Jonas som tagit den.




Ja som jag skrev igår var det en bra födelsedag.. Fick mail om att jag vunnit en tävling på kvällen med så där kom en liten extra present, det uppskattas alltid ! 
Presenter blir man aldrig för gammal för ju :)
På tisdag fyller världens bästa mamma 50 år... Hoppas hon kommer bli nöjd med sina paket som jag lyckats med.. tycker jag. Kan ju inte skriva vad det är med tanke på att hon läser bloggen ibland.
Puss på dej mamma :)




Ha en fin dag där ute.



2 kommentarer: