måndag 26 mars 2012

De bästa fynden hittar man hos mormor :)

Nytränad.. ah underbara känsla. 
Det var ett tag sen så nu var det verkligen på tiden. Eller jag var faktiskt duktig och tränade 2 gånger under semestern. Men dom maskinerna som fanns där gjorde nog mer skada än nytta. 
Hur eller hur...
Mamma kom och mötte oss på lekplatsen så jag äntligen kunde få komma iväg till gymmet. 
Peppad till tusen (typ) så fick det bli att springa på bandet. Har vart så kass på det sista tiden så det kändes extra bra att röra på fläsket just på det sättet.


Nu har jag det gott i soffan med Älva sover. Sen får det nog bli en promenad till second hand, även det var alldeles för längesen. Saknar ju letandet efter små fynd :)
Men bästa loppisen är ändå hos mormor. Hon blir så glad när nån vill ha deras saker. 
Så nu står mitt namn på deras assnygga stringhylla, den använder dom ju än så "när dom inte vill ha den längre" (när dom dör) så är den min. Men jag väntar gärna :)
2 badenbaden solstolar packa hon på oss som vi kan gotta oss med i solen i VÅR TRÄDGÅRD :) 
Även deras supercoola retro utemöbler, dock bara stolar men ska väl inte vara så svårt att hitta ett bord på loppis. Frågade efter deras gamla pinnsoffa som jag trodde var slängd för längesen men nej den står visst på deras balkong (vilken koll jag har) men den fick jag så gärna för hon ville ändå ha en mindre bänk där.. 
Ja vi snackar alltså riktigt fina fynd som dessutom är helt gratis ! Älskade mormor & morfar ! :) 


Älva ropar på duvorna.. haha ! Underbara unge :) 

2 kommentarer:

  1. Hörre du du du vi vill ju se bilder på fynden:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sv: Har ju inte hämtat sakerna än. Vi tar dom när vi flyttar :) Men då kommer det bilder, promise !

      Radera