söndag 4 mars 2012

Spontan besök på gymmet !

Blev ett spontan besök på gymmet nu på morgonen, styrketräning. 
Och jösses vad jobbigt och svettigt det blev. Har vart superkass på just styrketräning det senaste och föredragit spinning de dagar jag kunnat komma iväg. Men nu jäklar.. 
Kinesiska muren byggde ju inte sej själv... Eller ja, vet inte vart jag ville komma med det.
Hur som helst så blir det ju en jäkla lång uppförsbacke cykling när Skrollan vaknar från sin middagsvila. Ska upp till Träslöv på kalas som sagt och det är uppför hela vägen, härligt. Lär vara svettig och högröd i ansiktet när jag kommer fram. Har ju en 10,5 kg klump där bak med. 
Men vardagsmotionen är ju den viktigaste så detta blir finfint !


Nu väntas snart ett snabb besök av Erika innan hon ska på pappa kalas.. 15 min är allt hon har att erbjuda i tid, snålt tycker jag, men bättre än inget tycker hon ;) Haha ! Jo det får jag väl hålla med om.




Fick massa fina blommor när jag fyllde.. 
Det mina vänner är ett tecken på att man är vuxen - när man uppskattar alla blommor man får :)





1 kommentar:

  1. Kul att du är med & tävlar :D Kika in imorgon efter kl 15.00 så hittar du en ny tävling :D

    SvaraRadera