torsdag 8 mars 2012

Köpstopp... Äh va fan !

Aaah egentligen har jag köpstopp men kunde inte hejda mej när jag såg detta på Lindex (såklart)
Dog lite för att det var såååå sött. 
Först var det bara mening att jag skulle köpa byxorna men så började Älva skratta högt åt den rosa bodyn så jag var ju tvungen. 
Fick även bli lite nya toffsar.. men det behövs alltid. 
Älvas lugg börjar bli riktigt lång och jag vägrar att klippa den igen. Inte nu när det andra håret börjat växa så bra och tjockat till sej. Tänk er, min lilla Skrolla i sin första page sen.. Åååååh så jäkla gulligt !!




Fick ett finfiiiiint paket med posten idag med. Denna gröna skönhet ska få bo hos oss.
Vann den hos OBH nordica
Perfekt till pannkakor, och annan mat med såklart ! Snygg är den med. Jäkla bra detta ! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar