lördag 24 mars 2012

Det är lustigt.

Ja nu ska ni inte tro att jag klagar över att det går mot vår och att det blir ljusare. MEN nackdelen är ju att det blir ljusare även i sovrummet, vilket innebär att Älva tycker det är dags att stiga upp när hon vaknar klockan 06 och det är ljust. Enligt hennes mamma är detta minst 1 timme för tidigt.
Ja och det handlar inte bara om att jag vill sova mer. De gånger hon gått upp vid 06 så har hon vart supertrött hela förmiddagen innan vilan efter lunch. Så ja, hon behöver den extra timmen.
Rullgardiner står högt upp på listan över vad som ska inhandlas till Älvas rum sen kan jag lova.




Annars har vi sovit som två små grisar här i natt. Det är lustigt, förr sov jag så sjukt dåligt så fort inte Jonas var hemma. Nu... ja vi kan ju säga att jag hade kunnat klara mej som singel om natten, haha.
Givetvis föredrar jag ju när han ligger jämte dock så detta var ingen vink att jag ville bli singel om nån nu trodde det.

Nu ska jag hinka kaffe och sen får det nog bli en promenad... om man nu ser nåt igenom dimman.
Ha en fiiin lördag !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar