fredag 23 mars 2012

Jodå, jag kan jag med.

Skrollan sover och jag har lyxat till det med "finmiddag" i min ensamhet. 
Fläskfilé i ugn, bea sås & sallad med massa gottit som melon, feta & rostade pinjenötter.
Jodå, jag kan jag med :)
Nu ska jag njuta av lugnet, kolla nåt serie avsnitt, dricka julmust... förlåt påskmust & äta gooodis SÅKLART !
Ja det är faktiskt inte helt fel att va gräsänka ibland.

Imon kväll ska Älva sova hos mamma då vi är bjudna hem till Linn & Sebbe på middag & vin. Ska bli riktigt kul. Innan vi fick våra små troll var det vin & spelkvällar var och varannan helg. Det har ju visserligen fortsatt lite även efter våra små kom men de har ju vart med de få gångerna. Nu blir det BF (barnfritt) och vi ska till o med ha bortamatch. Orka GÅ hem mitt i natten liksom. 
Och deras lägenhet är ju nästan lika stort som vårt hus så det finns nog plats för oss.

Hoppas ni ha en riktigt asbra kväll folk.
Puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar