tisdag 27 mars 2012

Let the framkallning begin... :O

God morgon !


Visst är det härligt med de dagar då barn vaknar INNAN 06 och inte somnar om ? 
Så idag är jag trött... och snart kommer även Älva inse att hon vaknat för tidigt och vara trött och gnällig fram till lunch vilan. Det slår liksom aldrig fel. 
Men vilken tur att det finns både lekplatsen och ankdammar som kan avleda tankar på vila och sömn.




Igår insåg jag till min stora förskräckelse att jag inte framkallat bilder på Älva sen hon var 6 månader. Ja ni kan ju bara gissa hur många bilder som tagits efter det. 
Satte mej och började göra en mapp med bilder att framkalla på nätet.. 3 månader fram kom jag... och 149 bilder. Och då har jag sållat ut bra ! Phu. 
Men det är ju massa "första gången" bilder som måste vara med. Första gången hon borstade tänderna, första gången hon ställde sej upp själv... mm mm mm mm.. 
Så nu fortsätter vi med 10 månader och fram till idag.. Jag gissar på minst 600 bilder till. 
Jag får helt enkelt sluta fota henne så mycket. Hela huset kommer ju bestå av ramar & fotoalbum !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar