fredag 14 september 2012

Älska älska längta längta.



Fredagen är äntligen här.
Eller ja, det har den ju vart länge.
Började lite fint med att cykla och lämna Älva på förskolan i totalt jävla storm... motvind med såklart och ösregn.
Åh legn tjoar nån där bak på cykeln.
Ja det är skönt att barn inte verka bry sej det minsta om skitväder.
Sen jobba jobba och sen skynda och hämta min Skrolla.
Hem igen med en dotter som faktiskt verka tycka väldigt mycket om sin mamma idag. 
Såna dagar älskar jag.
Pussas, kramas, läsa böcker och möbler om i bokhyllan.
Ja nu föll jag för trenden - ha böcker i färgordning.
Ett jäkla jobb, men det blev ganska bra.
Så, nu är jag med trendig.
Imon ska jag vara ännu mer trendig och åka på veckans höjdpunkt - second hand runda. 
Älska älska längta längta.



1 kommentar:

  1. Se där ja!! Kul med färgordning. Det känns genast så mycket renare och skönare för ögat :)) har du inte lite bilder att visa?

    SvaraRadera