måndag 3 september 2012

"nya-gamla" livet

Hej måndag och "nya-gamla" livet.
Funderar över när vi kommer behöva gå upp de dagar (tis,tors,fre) när jag ska lämna Älva 08.00 på förskolan.
Visst, Älva är ofta morgonpigg men vi tar det alltid lugnt på morgonen.
Och förra veckan efter hon vart på förskolan så sov hon till 07.00 på morgonen, idag med tack o lov. 
Det suger verkligen i att kanske behöva väcka henne på morgonen.
Eller så sover hon till 07 och jag går upp tidigare helt enkelt.
Hon kommer ju ändå inte äta frukost hemma kom jag på.
Ja detta kanske verkar som en lätt och självklar sak för er andra men jag har mina morgonrutiner och gillar att ha tid på mej så nu måste vi vänja oss vi lite skillnad där.
Nåväl, det ordnar sej nog.

Skorollan har vart täppt i näsan hela natten.
Men det verkar bättre nu.
Hade ju vart fint att börja jobbet med lite VAB. Haha.
Men det säger dom ju på förskolan, att förvänta dej en del VAB dagar i början.

Nää nu startar vi dagen.
Kaffet är snart urdrucket.
Hej & hå.
Får se när, var & hur jag kan blogga nu när jag mitt "ny-gamla" liv tillbaka.

Hej på er !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar