torsdag 20 september 2012

Jag har ju iallafall en cykel... ?

Idag är jag inte på humör.
Det blåser rövmycket för typ nionde dagen på rad och eftersom jag inte surfar så uppskattar jag inte det ett skit.
Jonas tycker att jag ska tänka positivt (??) ... typ att vi har en underbar liten dotter.
Eh exakt vad har hon med vädret att göra undrar jag då ? 
Hur som helst är det inte han som varje morgon måste ge sej ut och cykla i regn och motvind (alltid motvind åt vilket jäkla håll man än cyklar) med +13kg där bak.
Men visst jag ska försöka vara positiv.. jag har ju en cykel. Det är inte alla som har, det måste vara positivt ?
Utöver pissväder så håller min nacke på att gå av, jag är skittrött & arbetsdagarna går extra långsamt denna veckan. Tjohoo !
Men, Älva fick sej en hel del finfina kläder beställda från Pompdelux igår. Heja !
För hon har ju inga kläder ?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar