söndag 16 september 2012

Precis så jag vil spendera natten.

Jo men visst. 
Här har vi spenderat natten på dass.
Magsmärtor från hell, kräk & skit.
Precis vad jag vill göra en lördagsnatt.
Trodde först det var magsjuka men förstod ganska snabbt att nää här kan det nog vara den förbannade gallan som spökar.
Imon blir det att beställa läkartid som förhoppningsvis leder till en remiss för ett ultraljud.
Jo men detta är precis vad jag har lust med nu.
Skitmage.

Hur som helst. 
Gårdagen var astrevlig hemma hos Johanna.
God mat & god dricka (säkert det som triggade igång gallan)
Jonas mamma gick hem och la Älva så vi kunde stanna en stund till.
Blev dock en ganska tidig kväll.. jag fixar ju inte det här med att vara vaken så länge.
Och tur var väl det så jag hann sova lite innan helvetet satte igång.
Men nu mår jag bättre.
Mest öm i magen och trött.
Ska dock inte klaga.
Väldens bästa L genomgår nu sin 5:e cellgiftsbehandling (näst sista) och är starkare än starkast.
Så nu ska jag fan sluta gnälla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar