söndag 30 september 2012

Kul känsla.

Mmm idag sov jag till 08.20.
Trodde jag skulle sova längre men vaknade istället 300 ggr innan det.
Jaja, så är det när man är småbarnsförälder.
Men det blev lite frukost i lugn och ro och ca 10 minuter på ett serieavsnitt innan lilla yrvädret kom hem.
Som vanligt strunta hon fullständigt i mej och omfamnar sin pappa.
Sketunge.
Nää jag har ju bara burit dej i 9 månader och "tryckt" ut dej ur självaste muffen.
Det gjorde inte alls ont.. jag lovar !
Men en vacker dag kanske hon kommer omfamna sin mamma först.. eller så får barn 2 bli "mitt".

Idag tänkte jag vara hurtig och gå en långpromenad när Älva vilar middag.
Var alldeles för längesen jag rörde på mej och det känns som jag har gått upp 5 kg på en vecka.
Kul känsla.
En promenad med bra musik är nog vad jag behöver.
Kul att det blåser storm ute.
Ovanligt här på västkusten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar