tisdag 25 september 2012

Seriöst !?!?

Dagens tystnad betyder inte att jag är frisk och har jobbat.. snarare tvärtom.
Jag mår sämre idag.. seriöst ??!!?? 
Efter snart en vecka hemma så vänder det till det sämre ?
SUCK !
Give me some energy please.
Och det här med att ligga och sova hela dagen är inte riktigt min grej.
Inte för att det funkar med en tokig 1.5 åring hemma ändå men ni fattar.
Jag är sååå rastlös och trött om vartannat och kan bara se vår förbannade gräsmatta som växer sej längre för varje dag.
Jo men du har väl en kille som kan klippa den tänker ni.
För all del har jag det men Jonas är ju oxå dålig.
Blir helt enkelt ett jäkla bra träningspass sen när man blivit frisk.


Istället kör vi en favorit i repris.
Har läst böckerna förut.. för flera år sen.
Sett alla filmer typ 3 ggr.. även den engelska.
Lika bra att börja om från början.. kommer ju faktiskt inte ihåg detaljerna i boken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar