torsdag 20 september 2012

Vågar man hoppas ?

Vågar man tro att det är sant ?
Har det äntligen vänt ? 
Hoppas hoppas hoppas.
Ja bli inte så uppspelta nu, det handlar bara om att Älva för första gången på nästan 3 veckor somnade på 5 minuter.
Eller ja.. somnade inom en timme efter att vi lagt henne kanske man snarare ska säga.
För så lång tid har det tagit.. varje kväll... varje jäkla kväll.
Nog har hon oftast vart på gott humör och joddlat och tjoat men det är en dyrbar timme med sömn som hon missar.
Ta (minst) 1 timmes sömn varje dag under nästan 3 veckor.
Hon har alltså gått miste om ca 20 timmar som hon faktiskt skulle behövt sova.


Jag får bli hemma från jobbet imon med, lika bra så jag kan vila ordentligt och bli frisk och kry.
Har ju en helg att kurera mej på med.
Älva kommer få gå till förskolan i nån timme bara.. mest för att få aktivera sej och leka slut på lite energi medan jag försöker må bättre.
För övrigt så är jag mest sugen på Dumle... och popcorn.
Dessvärre har jag bara vindruvor hemma.
Typsikt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar