lördag 15 september 2012

Du är alldeles för tidig för Bompa.

Jag vet inte varför jag fortfarande inbillar mej att "nu är det helg, åh vad det ska bli skönt att sova".
För Lina du har barn, ett morgonpiggt sådant. 
Du får inte sova !!
Nää mitt egna lilla larm väckte mej en minut innan veckolarmet ringer idag.
Jonas spelade död så det var jag som fint fick gå upp och sätta på tv´n åt en lyrisk liten flicka som står och tjuter Bompa !
Nää Älva, du är alldeles för tidig för Bompa.
Men nu är det Bompa, jag dricker kaffe och drömmer om fynd på second hand.
Inte för att jag tror jag kommer hitta det jag letar efter men som sagt, drömma går ju.

Dagen ska bjuda på hårfärgning med.
Eller ja, det är väl mamma som bjuder på rättare sagt.
Sen bär det av till Jonas syster Johanna för att fira hennes 30-årsdag.
Hurra hurra !
Bryt nu inte lårbenhalsen när du kliver ur sängen idag ;)


Vi hängde vid havet under stormen igår.
Skräckblandad förtjusning för Älva.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar