måndag 3 september 2012

K.A.O.S

Åh hej.
Nu är Älva i säng och jag kan hänga med datorn lite.
Åh så skönt det var att komma hem till min fina lilla tjej.
Cyklade som en jäkla galning hem, skynda skynda för att mötas av världens leende av Älva.
Vad jag älskar dej unge ♥ ♥ 

Dagen började i riktig jäkla kaos för övrigt.
Insåg precis när jag skulle stänga dörren i morse att jag varken har hus eller cykelnycklar hemma, de låg i bilen... som Jonas hade på jobbet, 30 minuter bort.
Utanför dörren står Älva med cykelhjälm och redo för avfärd.
Jag som tagit det jäkligt lugnt i morse för att vi hade så gott om tid ändå blev genast väääldigt stressad.
Ingen cykel... jag skulle alltså få springa ner till stan efter att lämnat Älva på förskolan eller komma för sent första dagen tillbaka på jobbet.
Rööööööv var väl min tanke.
Efter ca 10 samtal till mamma som inte svarar ringer hon upp, yrvaken.. och ja jag kan låna hennes cykel ner till stan.
Stressar som en jäkla dåre och lyckas bara komma 5 minuter för sent första dagen. 
Nu finns nycklarna i nyckelskåpet, tro mej jag har kollat efter ca 15 gånger.
Imon orkar jag inte stressa som utan ska vara ute i god tid.... med nycklar.

Mina blommor är iallafall fina, alltid nåt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar