onsdag 12 september 2012

Hoppas går ju.

Hej onsdag.
Denna dagen igen.. den då halva arbetsveckan snart är avverkad.
Ja vi längtar till fredag igen.
Det börjar men med ungefär samtidigt som man inser att det är söndag.
Men idag ska vi kolla på Hamilton 2 på jobbet så jag kan inte klaga.
Bio alltså.
Yes denna storstad (jo visst) har dagsbio.
Och det är inte tecknad film... eller det är det säkert ibland men inte idag. 
Idag är det Hamilton 2.
Tyckte första filmen var ganska bra så detta gör jag gärna under arbetstid.
Jonas & Älva ska roa sej här hemma.
Imon blir det förskolan igen och det kommer inte en dag för sent.
Kanske ungen blir glad att se en igen då ? 
Hoppas går ju.



På tal om nåt helt annat så måste jag bara få tipsa om en blogg.
Bloggmorsan Malin som säger som det är.
Alltså jag skrattar så jag döööör varje gång.
Har högläsning för Jonas på kvällarna som säkert inte förstår ett ord av vad jag skrattar fram.
Ett tips dock, läs inte direkt efter att du "satt på dej ögonen" på morgonen, det åker rakt av och du måste göra om det.


ENJOY !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar