söndag 9 september 2012

Att nåt så litet kan va så fruktansvärt irriterande.

Kära helgen lider mot sitt slut.
Ja visserligen är klockan inte ens 13.30 och jag börjar inte jobba innan 11.30 imon men lika bra att vara ute i god tid med att klaga över kommande arbetsvecka.
För det är väl så man gör när man jobbar mån - fre ? 
Har glömt av hur det är ju.
Hur som helst har vi haft en asbra helg, längtar till nästa.
Vi har typ inte gjort nånting med det är det jag gillar.
Bara hängt.. jag, Jonas & Älva. 
Så som det ska vi.
Dansat, snurrat & sjungt.
Ätit god mat & druckit folköl.
Haft både en och 10 bajskatastrofer.
Även en jävligt irriterande fluga som jag ännu inte fått död på.
Må du brinna i helvetet när jag får tag på dej.
Att nåt så litet kan vara så fruktansvärt irriterande !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar