söndag 17 juni 2012

Awsome !!

Låg i sängen enda till 9.30 idag.. Kan inte komma ihåg när det hände senast.
Gårdagskvällen var awsome, sjukt trevligt & magiskt god sallad som Gabriella bjöd på.
Den kommer lätt att göras hemma hos mej i sommar.
Hade verkligen superkul.
Tills man kommer till krogen.. varför går man till krogen ?? 
Har nog förstått (än en gång) att jag ska verkligen inte gå ut.
Det är såååå tråkigt. 
Nää tacka vet jag "hemmafester".

Mamma var snäll och höll sej vaken och kom o hämtade mej på stan inatt.
Jag hade ju fått på mej en långklänning för första gången i livet och cykla med den kanske hade betytt sista kvällen i livet så bil kändes säkrare.
Var så mysigt att komma hem och gå in och lyssna på Älva som sussade så gott :)
Min fina lilla tjej.

Nu ska jag äta frukost.. 
Ha en bra dag !

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren av myggarmbanden dragen - kika in och se om du är den lyckliga :)

    SvaraRadera