måndag 18 juni 2012

Fräckt !

Men lägg av vilket deprimerande väder att vakna till.
Okej, det är juni... och sverige med lite sol ska vi väl kunna få ?
Natten slutade med en Skrolla sovande emellan oss.. det har typ aldrig hänt innan. 
Inte under nästan hela natten alltså.
Men hon var så ledsen inatt och efter en timme inne på hennes rum trodde jag att jag skulle dö av trötthet och tog den enkla vägen ut.
Det får man göra ibland.
Som tur är (för min del) har hon sovit halvt på Jonas inatt så jag har sovit bra iallafall.. haha.


Har förresten haft läsar rekord på bloggen. 
Hade över 320 visningar igår. 
Fräckt.
Kul att nån vill läsa kladdet jag skriver.

Du får hemskt gärna skriva Hej när du ändå är inne och läser.
Och vill du kan du lägga till mej på Bloglovin
Ja om du vill fortsätta läsa alltså.
Eller så skiter du i det och har en go måndag bara.
Köss !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar