måndag 25 juni 2012

På återseende... kanske.

Försöker förbereda mej mentalt inför mitt stundande tandläkarbesök om en halvtimme.
Förbereder mej genom att ignorera det och intala mej att jag kommr gå därifrån med exakt lika mycket pengar som när jag kom dit.
Chansen känns ganska liten.
Jag kommer bli ruinerad.
Sponsring tas tacksamt emot.

Jag satt på dass och irriterade mej på regnet innan.
Tänkte att jag vill ju ut och springa. Men inte i regn.
Eller jo jag kan gärna springa i regn men då får det börja regna medan jag springer, inte regna nr jag börjar springa.
Då slog det mej... eh jag har ju ett träningskort som jag inte använt på 1 månad. Pucko.
Sagt och gjort åkte jag ner till gymmet och körde styrketräning.
Jag hoppas på en jäkla träningvärk imon för fy vad jag kämpade. 
Svetten bara rann.

Nåväl.. nu ska jag borsta tänderna, använda tandtråd och skölja med flor.
Det är lustigt att enda gången man gör det är veckorna innan en tandläkartid.
Hörs vi inte mer så är det för att tandläkaren ruinerat mej totalt och jag har fått sälja datorn för att ha råd med mat.

På återseende... kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar