måndag 25 juni 2012

Det är mycket oskulder som tas nu.

Ja idag tas ytterligare en oskuld.
Fick för en dryg månad en förfrågan om att gästblogga hos Ann-Sofie.
En blogg som jag regelbundet tittar in i.
Jaha vad fan är att gästblogga då tänkte jag ?
Så jag sökte runt på lite olika bloggar och givetvis var det ju just vad det heter - gästblogga.
Alltså att skriva ett inlägg som gäst i en annans blogg.
Ja det kunde man ju kanske räknat ut men jag är inte så smart som jag ser ut... tydligen.
Nåväl today is the day som inlägget publiceras... jag vet inte när men nån gång under dagen.
Så kika gärna in... om ni vill --> Sojkas framtid


Igår var vi ju hos Jonas föräldrar på mat.
Och hos Älvas farmor & farfar finns det enda tangentbordet i världen som man faktiskt får pilla på.
Det kan oxå kallas total lycka :)
Går knappt att få henne därifrån.


Viktiga saker som händer här.
Älva arbetar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar