tisdag 5 juni 2012

Vi vill inte förlora dej älskling ;)

Det blev en tidig morgon här idag... 05.45... men känner mej oförskämt utvilad och pigg så jag klagar inte. Älva är oxå på ett strålande humör så detta känns som en bra dag.
Ska snart göra frukost sen väntar vi på att mamma ska ringa och ge "klartecken" till att hon passar Älva medan jag sticker ner till gymmet.
Styrketräning var det ja.. Musklerna lyser med sin frånvaro... eller ja, de finns inte där iallafall.
Är dock mer sugen på att ge mej ut och jogga men vi får se hur det blir.

Röd dag imon och då är ju Jonas ledig. Sånt ser vi fram emot.
Visserligen är han förkyld nu och ja... ni vet ju hur synd det är om han då, kille o allt.
Igår kväll var han döende, enligt han då. Han orkade inte ge Älva gröt, för han är ju sjuk.
När jag då påpekade att jag var hemma med Älva i 2 veckor när jag hade influensa var inte alls samma sak. För han är faktiskt förkyld. Det ni.
Vi håller tummarna att han överlever detta helvete, vi vill inte förlora dej älskling ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar