tisdag 19 juni 2012

Jag som inte skulle.

Jag är en kass människa. 
Jag har köpt godis.
Jag som inte skulle. 
Men har vart assugen hela dagen och det går inte över.
Så det fick bli en liten påse.
Nya tag imon.
Ja för den som inte hänger med så kör jag ju på LCHF vilka givetvis tokdissar socker.
Men men.. 

Denna dagen har vart fullt ös från morgon till kväll.
Gick och handla efter Älva sovit middag sen fastnade vi hos min mormor & morfar i flera timmar.
Hem och formklippa 4 buskar.
Mina händer är nu fulla i blåsor.
Flytta på tulpan lökar, dammsuga, laga mat mm mm...
Men nu sitter jag på röven och det tänker jag göra med en näve i godispåsen. Så det.

Fick en köksmatta av mormor.
Kanske inte världens snyggaste men snyggare än ingen matta.
Och jag gillar ju grönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar