onsdag 6 juni 2012

Nu börjar vi om från början :)

Hej o hå.
Här har dagen sprungit iväg.
Persson och barnen mötte upp oss på lekplatsen och följde sedan med hit på "husesyn" och kaffe.
Sen blev jag rastlös och tyckte vi skulle åka till Falkenberg och titta på utemöbler. 
Sagt och gjort.
Vi hittade ett bord till uterummet som vi blev förälskade i.
Stort och rymligt och lite rundat vilket gör det mycket trevligare när man sitter många vid det.
Det får vi nog åka tillbaka och köpa.
Stolar var däremot svårare. Men det ska vi nog kunna hitta nånstans. Blocket kanske ?

Väl hemma igen klippte jag gräset och Jonas tände grillen. 
Så man kan väl säga att jag nästan tränade genom gräsklippningen. Vi har ju trots allt en gammal "handjagare" att klippa med. Det är tungt vill jag lova.

Älvas farmor kom på överraskningsbesök och lekte med Skrollan medan jag tog fram trimmern och klippte mohawk frilla på Jonas. 
Precis vad han hade när vi träffades, så nu börjar vi om från början ;)

Kort och gott var det en väl spenderad röd och ledig dag.

Min snygging.. dock väldigt ostylad mohawk om ni nu inte fatta det :P

Mums !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar