onsdag 13 juni 2012

Pang !

God morgon.. ja så känns det för mej att precis sovit i 2 timmar.
Fick magkatarren från helvetet och började spy så Jonas fick fint komma hem och ta hand om Älva.
Dagen som började så bra.. Tog Skrollan och gick en långpromenad, superskönt och foten överlevde. Dock somnade Älva i vagnen i ca 25 min, vilket aldrig händer så hon har vägrat som sen dess.
Stannade vi på lekplatsen och lekte på vägen hem. Väl hemma börjar det bränna lite i magen.
Fixa mat till oss båda och pang. 
Få så jäkla ont, mår illa, börjar frossa, kräks... magen brinner upp.
Till detta vägrar Älva sova middag, trots att hon bara sovit 25 min innan och är istället på ett jäkla humör.
Jooooonas kooooom hem, skynda !
Jonas kommer hem, jag däckar med massa kläder på mej under täcket... svettas som en gris när jag väl vaknar sen. Såklart.
Men nu mår jag bättre och håller tummarna att det fortsätter så.
Måste handla kom jag på... fan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar