måndag 11 juni 2012

Ett tag sen alltså...

Ja jag får väl göra som alla andra och berätta att det är fotboll ikväll... som om nån missat det.
Älva gick superlätt att lägga, hon visste nog att mamma ville se fotbollen. 
Smart tjej det där.
Får se hur länge jag orkar hålla mej vaken bara.
Ni som brukar läsa mitt kladd vet ju att jag har lite svårt att hålla mej vaken om kvällarna.
Men får öva nu inför lördag då det blir "fest" med mammagruppen.
Vi ska träffas utan barn och dricka vin och äta mat.
Ska bli trevligt.
Kommer inte ihåg när JAG ensam skulle iväg på nåt en lördag kväll.
Det måste vart innan jag blev gravid.
Ett tag sen alltså.

Nää nu fotboll och imon tar vi med mamma till falkenberg & Fynda Varuhuset. Måste känna lite mer på bordet till uterummet. Och titta på allt annat där som är asfint men inte min plånbok gillar.
Hoppas jag vinner 5 miljoner när jag sover inatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar