lördag 9 juni 2012

Trodde knappt det var sant :)

Hej lördag !

Här har det vart fart och fläkt efter att en väldigt glad och pigg tjej väckte oss kl 07.00.
Att ett barn öppnar ögonen och sen är piggast i hela världen kan jag inte förstå.
Det tar ju tid att vakna trots att man vaknat.
Jag begav mej på Second hand runda medan Jonas & Skrollan begav sej till lekplatsen och käka sand.
Ja det ska man tydligen göra.
Det var så skönt att gå och lalla runt själv en lördags morgon och titta på massa fina saker.
Och att jag fyndade, jag trodde knappt det var sant när jag hittade MIN fina emaljerade hålslev från Kockums för 15 KR !!!! Som jag har letat och hoppats hitta en länge :)
Det blev även en galet fin köksvåg som typ vägde ett ton.


Blev dessutom 2 fina ramar som måste upp snarast :) 

Sen åkte jag hem o hämtade resten av familjen och så drog vi till rusta & jysk för att kolla lite utemöbler.. eller stolar. Har redan hittat bordet vi vill ha.
Men nja... får se med stolar. Har ju mina asfina grythyttan så länge, fast behöver ju fler.
Nåväl, nu ska jag "vila" medan Älva sover sen blir det andra äventyr :)

Ha en fin dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar