fredag 15 juni 2012

Sådär ja.. ett glas rött & fotboll.


Då sitter jag äntligen här med ett glas rött och väntar på fotbollen.
Jonas fick VIP biljett till Metal Town så han drog upp och kollade på några band.
Detta innebär att jag kan sitta lugnt i soffan och kolla på fotboll utan att någon sitter jämte och är allmänt uttråkad och suckar.
Ja som jag tidigare nämnt är Jonas ingen sportkille, jag är ingen direkt sporttjej heller men i jämförelse men honom är jag en riktig sportnörd.
Mamma var oxå ensam hemma ikväll så hon joinar mej över ett glas rött :)

Eftermiddagen har spenderats i mormors trädgård.
Jag & Älva tog en promenad som slutade där. 
Älva "hjälpte" mamma att planterna blommor ute i trädgården medan jag lånade cykeln och åkte ner till bolaget. 
Väl hemma igen så fick jag ett ryck och bakade LCHF-citronmuffins.
Mums.


Mormors lilla hjälpreda :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar