fredag 8 juni 2012

OJ HEEEJ !

Hej fredag.

Jag har flugit upp och ner som en pingisboll halva natten.
Älva har sovit dåligt för hon har vart täppt i näsan. 
Jonas har blivit döende igen, förkyld alltså så han har istället snarkat hela natten.
Nåväl tillbaka till den lilla söta. 
03.30 gav jag upp och gav henne välling i hopp om att hon skulle däcka gott efter. 
Näää... det strunta hon i. Somnade lite till o från fram till 06.30 när Jonas larm ringer.
Då flyger hon upp i sängen jätteglad - OJ HEEJ !
Ja hon är söt hon, och jag är trött.
Men fredag nu och jag kände att jag fick unna mej lite shopping bara för denna natten (man måste skylla på nåt).
Så fick klicka hem lite kraffs från H&M. 
Ett par jeans shorts på rean & ett par chinos på ickerean bland annat.
Har velat ha ett par chinos aslänge nu så vi får hoppas de passar. Förmodligen inte.

Jaha, vad sker idag då ? 
Verkar bli en ganska fin dag iallafall, solen skiner här. Gött !
I vilket fall, ha en bra dag !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar