fredag 29 juni 2012

Hej gymmet & slappa muskler !

Fredag morgon... jag är sååå trött.
Känner mej galet bakfull.
Var tvungen att tänka efter om jag kanske drack ett glas vin igår.. men nej det gjorde jag inte.
That´s life, du blir numera bakfull av Ramlösa. Tack.
Kanske är för att jag drömt en massa.
Blandannat att jag var sjukt höjdrädd, vilket jag aldrig vart.
Mådde riktigt illa.. i drömmen.
Kanske är nåt nytt man utvecklat.
Har ju utvecklat ett illamående när jag gungar så varför inte höjdrädsla med ?
Kommer verkligen bli skitledsen om jag inte kan åka nåt på Liseberg längre för att jag blivit höjdrädd & illamående. Jag som älskar Liseberg.
Men kan man inte ens gunga utan att hålla på att kräkas så känns det ganska kört.

Hur eller hur.. 
Nu är det helg. 
Jonas är ledig. 
Idag ska vi äta tacos. 
Har vart sugen på tacos hela veckan !?
Vi låter Jonas sova ut idag, imon är det min tur.
När han vaknar ska jag vara duktig och utnyttja mitt träningskort som jag betalar dyra pengar för varje månad. 
Hej gymmet och slappa muskler.


Kram på er !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar