tisdag 12 juni 2012

Ni är bäst ♡

Ja det blev en vända till Falkenberg som bestämt.
Alltså att det ska vara så jävla svårt att hitta nåt man gillar... som inte kostar rövmycket !
Eller bord har vi ju hittat, men stolar...
Sen kläckte världens bästa mamma överraskningen att vi kommer få stolar som inflyttningspresent av dom. Det räcker tydligen inte med att hjälpa till att renovera halva huset, nu ska de betala stolarna med. 
Nej dom är inte rika på nåt sätt. Bara jäkligt assnällast i världen.
Ja det var ju mitt fel att överraskningen sprack.. 
Jag blev så jäkla irriterad på att hon tjata om stolar till uterummet hela tiden. Jag har ju sagt 50 ggr att vi ska vänta med att köpa det tills vi känner att vi har råd.. 
Men tji fick jag.. 
Ja vad kan jag säga.. ?  
Mamma & Tojjan ni är bäst 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar