tisdag 26 juni 2012

Fynd är bland det bästa jag vet !

Mmm vaknade med en sån helvetes träningsvärk idag.
Jaaa jag vet att jag bad om det.
Men för det gör det inte mindre ont.
Blev lovad sol av både klart.se & SMHI så tittar den inte fram inom en timme blir jag sur !
Det är dags för lek & bus med stackars Skrollan som knappt sett lekplatsen på en vecka. 
Visserligen har hon ju vart sjuk men jag skyller även på sketvädret !

Får väl påstå att jag fyndade igår.
Ett par blå converse från tradera till mej, ja jag har för många converse. 
Men sålde ett par i förrgår så då måste det "tomrummet" fyllas på med nya :P
Sen blev det en skaljacka till Älva från polarn o pyret fast från deras loppis sida på facebook så där kom jag löjligt billigt undan. 
Är inte så förtjust i deras kläder överlag.. eller de är ju fina men knappast värda det höga priset. Ytterkläderna dock, dom älskar jag. Värda vartenda öre.
Så hittar man billiga sådana blir man extra glad.
Fynd är bland det bästa jag vet.


Älva står och tittar efter mormor... Nää hon är ingen favorit här inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar