fredag 11 november 2011

11-11-11

Undra hur många som kommer gå från "i ett förhållande" till "förlovad" under dagen. Kan meddela att min relationsstatus kommer inte förändras iallafall.. Såvida inte J har fått för sej att göra slut då.

Jag kommer fira detta datum med att tvätta, jaga lillpruttis och säga det magiska orden NEJ och AJJA ungefär 3000 gånger. Trots min någorlunda stränga ton så får jag bara ett flin av Älva, tack för den. Men 9 månader är väl åldern när de små börjar testa en.. för att sedan fortsätta tills man ligger i kistan.


Borsta tänderna kan vi iallafall, extra roligt är när man får testa själv med. Underbara unge :)


4 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om det funkar att kommentera! Hon är otroligt söt eran lilla tjej! Hoppas jag får träffa henne irl snart :) Kram till er båda /Mallan

    SvaraRadera
  2. Funkade ju fint Beautiful ! :) Ja hon är förbannat söt, så kan inte annat än o hålla med. Kram på dej !

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja nej o ajja e verkligen standard.....o är så fortfarande här;-)
    Gjorde inget särskilt denna dagen heller....bara mys med barn o förkylning.....;(
    vi måste verkligen ses snart så de får leka lite...sist va de ju så små o Nicci va inte ens med;-)
    Kramar Karin W

    SvaraRadera
  4. Ja måste ses snarast :) Vill ju så gärna träffa dina små med. Får boka in en dag !
    Kram

    SvaraRadera