fredag 25 november 2011

Ingen kundvagnskrock !

Galet trött.
Men Gekås gick ganska smärtfritt. Var ju dock inte bara vi som var där idag, attan !
Men vi är ju vana Gekås besökare så det är bara att plöja sej fram o ta det man ska ha.
Inte så många otrevliga kärringar & kundvagnskrockar som jag hade räknat med, dock är det ju väldigt positivt. Nää då Älva höll låda och charmade både tjejer, killar, tanter & farbröder :)
En del fynd blev det, lite klappar oxå, men det kan jag ju inte redovisa här för det finns ju vissa som kan läsa !
Blev tokkär i dessa söta kaklådor !

Måste baka kakor nu så jag kan fylla dessa.


Fin fina !

Lillan har lagt sej, maten är i magen & klappar inslagna. Jag kommer inte bli långlivad denna kväll vill jag lova. Det är inte min grej att gå upp 06 två dagar i rad.
Imon hoppas jag att Älva gör som hon brukar och sover länge.. men "bara för att" så kommer hon väl inte göra det. Fast då får nog Jonas ta henne. 
Hade tänkt besöka Second hand i mon.. Är på jakt efter en brödlåda, en gammaldags sådan. Har du en som du vill bli av med så hojta !!
Sen blir det att träna.. känns som det var flera veckor sen sist men det var ju i onsdags kväll. Ska bli skönt. Speciellt nu när jag är så sugen på choklad, har inte ätit nåt godis eller socker på 3 månader, men idag vill jag ha ha ha !!!!! Får nöja mej med julmust & nötter.


Klappar :) 


Sötaste Skrollan !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar