onsdag 30 november 2011

Äntligen !

ÄNTLIGEN, jag har äntligen hittat nya frukostskålar efter att ha sökt med ljus och lykta efter fina och inte alltför dyra. Hittat massa fina innan men vägrar betala 65kr för EN skål, blir ju ganska dyrt när man ska ha 8 stycken. Så nu vet Jonas vad han ska köpa till mej i julklapp !

Hittade dessa super fina på Dimoda 


Har blivit lite allt möjligt gjort idag, inga fönster putsade dock, får göra det imon. 
Fick oväntat men ack så trevligt besök av Linn och Elis. 
Elis och Älva föddes med 2 dagars mellanrum.. Älva kan skryta med att hon är lite äldre ;) Ganska lustigt med tanke på att ingen av dom var planerade, men ändå lyckas jag & min bästa vän bli gravida samtidigt. Det är faktiskt att rekommendera - att vara gravid samtidigt med en vän. Det finns alltid nån som förstår vad du går igenom, eftersom hon går igenom precis samma sak, precis samtidigt.. Vi gick på gravidyoga, föräldrargrupp och allt sånt tillsammans. 
Vi fick i vart fall gjort lite, en sväng till Second Hand resulterade i att Linn köpte en kökssoffa, haha. Tuuur för henne att jag tyckte dom kunde följa med dit :)
Jag fick fyndat 2 superfina ramar.

20kr, som hittat ju !

Lite roligt med lite annat än alla mina svarta ramar här hemma. Ombyte förnöjer som dom säger.
Julskinkan blev oxå gjord. Så nu finns det "snacks" här hemma :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar