tisdag 15 november 2011

Min mamma!

Jag har ju verkligen noll koll på det här med bloggandet.. Är ju ny i den såkallade bloggvärlden. Men hur fan kommer man in på svenska bloggar ? Trycker jag på "nästa blogg" som det står på min sida så kommer jag enbart in på bloggar i andra längder. Engelska, tyska mm.. Nån som har koll ?

Hur som helst.. Mamma har vart här idag och hängt med Älva så jag har kunnat gå till gymet och springa. Kan nog lugnt säga att jag har världens bästa mamma. Hon ställer ALLTID upp, har alltid gjort det. Det finns ingen som hon och jag vet inte vad jag hade gjort utan henne. Klyschigt va ? Haha, men det är faktiskt så.
När jag var 10 år sa jag att det värsta som nånsin skulle kunna hända var om min mamma eller storbror dog.. Nu är det ju tyvärr så att min bror inte finns mer, men mamma finns där och jag hoppas att hon kommer göra det till den dagen jag checkar ut. Så om jag blir 98 år så får hon helt enkelt hålla ut till 120 år. Det är väl inte så mycket begärt ? ;)

Nu blir det att slappa i soffan lite innan Älva vaknar från sin vila, sen blir det shake it shake it shake it. Har en liten flicka som är tokig i musik, speciellt sin pappas, och "dansar" och diggar mest hela tiden.
Underbara unge 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar