onsdag 16 november 2011

Ett ogenomtänkt beslut ?

Tog ett ogenomtänkt beslut att inte gå och lägga mej igen efter Älva ätit kl 06.30. Men vad gör man inte för lite lugn ? Har ju lite serier att kolla igen med och det går ju bara när Älva sover. Kommer bli en lång dag, blir intressant att se om jag orkar hålla mej vaken till spinningen ikväll ;)

Idag ska Martina och hennes fina bebismage komma hit, ska bli jäkligt trevligt ! Hade tänkt att packa på henne mina mammakläder som ligger och skräpar här hemma. Heter det mammakläder ? Kanske är gravidkläder man kallar det ? Spelar det nån roll Lina ? NEJ !
Håller även tummar och tår för min fina vän som har uppkörning idag :) Heja dej !!
Själv firade jag 8 år med mitt körkort i lördags.. Dags att förnya det snart.. DET får mej att känna mej gammal, haha !

Min näsa rinner, det är inte okej. Har kommit in i riktigt bra träningsrutiner och har inga planer på att pausa. Tränar 4-5 dagar i veckan nu. Springer 2 ggr, spinning 1 gång & styrketräning 1-2 ggr.
Får göra en kopp te, lägga mej under en filt o soffan och kolla serier så går det nog över.



                                             Världens finaste flicka 









4 kommentarer:

  1. As jobbigt när förkylningen kommer o stör!! Har förstört mina rutiner helt:-(.....kram Karin

    SvaraRadera
  2. Så söt Älva är :) 6,30 är ju inte så farligt ;) En annan är uppe varje dag innan 6. :) Sen går d inte vila på dagen pga 3åringen som är vaken och har fullt ös till 19 :) Förstå du inte vill bli sjuk nu när du tränar så bra,du e grymt duktig! :) /Sandra från mammatråden(melanie)

    SvaraRadera
  3. Åh tack Sandra, tycker oxå hon är väldigt söt ;)
    Haha för mej är det riktigt tidigt.. vi går aldrig upp innan 08 här.
    Ja fullt ös hos dej ja :) Här med fast med en..
    Men Älva sover ju inte så mkt under dagen, säkert för att hon sover många timmar under natten istället.

    SvaraRadera
  4. jo allt handla om vad man är van vid ju :) sen den stora föddes har ja alltid gått upp så tidigt så jag börja bli van ;) mvh sandra

    SvaraRadera