onsdag 16 november 2011

Känns som jag vart vaken i 3 år... typ.

Är det inte nödvändigt kommer jag INTE att gå upp 6.30 igen.. Är helt slut.. Haft små ont i huvudet hela dagen och känt mej matt i kroppen, fick till o med hoppa spinningen nu ikväll. Vägrar nämligen tro att det har med nåt annat än just detta att göra ;) (håller alltså INTE på att bli sjuk eller nåt, så det så)

Martina och hennes fina gravidmage var här på kaffe och tjöt idag, mycket trevligt. Sen kom svärmor och roade Älva lite medan jag halvdog i soffan. Älva har vart trött hela dagen, precis som sin mamma, och på ungefär samma humör, så det var skönt att lämna bort lekandet lite.
Det är lustigt vad olika det är. Vissa dagar leker hon själv nästan hela dagen och trivs bäst så, vill typ vara för sej själv. Dagen efter så får man roa henne från morgon till kväll typ.. Fast egentligen är man väl likadan själv.. vissa dagar trivs man bäst själv o andra dagar i sällskap. Så det var kanske inte så lustigt nu när jag tänkte efter.

Imon väntar vi fiiiiiinfint besök av Jessika, Åsa och underbart söta lilla Milla. Ska bli så mysigt. Är så kul att träffa en sån liten bebis, 2 månader är hon. Det är ju inte så längesen Älva var 2 månader men det känns som en evighet. Har typ glömt allt känns det som, tiden går alldeles för fort !


Nu ska jag göra det som jag tycker är mysigast på hela dagen, krypa upp i soffan med Älva och ge henne välling innan det är dags för henne att sova (tror sängen kommer kalla även på mej snart) Hon blir så lugn och hon älskar verkligen sin välling.. Visserligen älskar hon all mat (utan burkmat) men detta är speciellt. Mys deluxe :)
Mammas lilla skrolla, vad jag älskar dej underbara unge 







2 kommentarer: