torsdag 24 november 2011

Sov Qvinna !!

Borde gå och lägga mej igen..
Kunde inte somna igår, låg och vred och vände på mej i säkert 2 timmar, och nu på morgonen hade jag en liten ledsen flicka som hade svårt att somna om. Men nu sover hon... vilket jag nog med borde göra. Får se om kaffet ger mej superkrafter. Det har aldrig haft en uppiggande effekt på mej förr men nån gång ska ju va den första.

Idag står tvättning på schemat, yeay !?
Fanns bara tvättid under dagen dock vilket alltid blir ett jäkla "meck" eftersom man måste ju ta med Skrollan ner. Där kryper hon runt och har sej och blir både våt och smutsig nog att hon skulle behöva ta en varv i tvättmaskinen själv.. Så får man byta kläder på henne så fort man kommer innanför dörren, för att byta tillbaka till de smutsiga innan man ska ner igen. Dagens i-lands problem ??

Sitter och försöker öka på handlingslistan till Gekås imon.. Snubblade över denna på deras blogg.


Är det bara jag eller visst är den supersöt ? Vill ha !! Ja alltså till saken hör ju att vi ska till Fuerteventura i mars och jag har ingen resväska så behöver ju en. Får nog bli en sån... kanske.

Ni som har koll på blogg grejer och sånt får väldigt gärna svara på denna frågan: Hur skyddar man sina bilder ?? Alltså så att ingen kan kopiera dom.. Vore tacksam om ni proffs kunde avvara 1 minut och svara på det.

Nu ska jag väga för & nackdelar gällande om jag ska lägga mej igen.. Spännande va !?
To be continued... 
Puss !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar